tiistai 13. joulukuuta 2011

Joulukalenteri #13

Joulun odotukseen kuuluu ainakin minun mielestäni pipareiden teko! Ilman pipareiden leipomista ja koristelua joulusta jää jotain olennaista pois. Mulle pipareilla on ehkä normaalia suurempi merkitys, koska olen käynyt leipomassa niitä aivan pienestä asti joka ikinen vuosi yhden perhetuttavamme luona. Hänen luonaan muoteissa ei ole valitsemista viiden tai kymmenen välillä, vaan erilaisia muotteja on satoja erilaisia. Samoin koristeita on varmaan joka maailman kolkasta.

Vuosittaisten piparitalkoiden lisäksi olen yleensä innostunut tekemään kotona jonkinmoisen piparitalon. Viime vuonna vuorossa oli muumipiparitalo, joita loputa teinkin 11 kappaletta joululahjoiksi ja tilaustöinä sukulaisille ja äidin työkavereille.. Tänä vuonna halusin kokeilla jotain uutta, mikä on ollut mielessä jo kesästä saakka. :)

Tunnistatko piparitallissa asuvat ponit? ;)




4 kommenttia

  1. veikkaisin että Juli ja Winnie ainakin? :) Aivan upea!

    VastaaPoista
  2. Tää oli hauska :) oisko ponit ollu Winnie, Julita ja poju?

    VastaaPoista
  3. Winnie, Julita ja Poju :) voi että ne on syötävän suloisia! <3

    VastaaPoista
  4. Moikka!
    Poju, Winnie ja Julitahan ne siinä. Aika kiva toi olis kiva joululahja jolekkin talli kaverille.

    -Taru-

    VastaaPoista

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat