lauantai 31. maaliskuuta 2012

Varusteurheilun maailmanmestari.

Olen taas sortunut varusteurheiluun! Tälläkin kertaa mulla on kuitenkin hyvät selitykset kaikille ostoksille, mitään en ostanut ilman hyvää ja pätevää syytä! Todellakin tulivat tarpeeseen, en olisi voinut elää ilman näitä...





Viikolla bongasin ihan sattumalta ruokaostoksilla Prismasta eurohunterin topparatsastushousut, jotka mun on pitänyt ostaa viimeiset kolme vuotta. En vain ole koskaan saanut aikaiseksi ja olen ratsastanut joko kylmissäni tai sitten liukkailla lasketteluhousuilla. Nyt kun toppikset oli puoleen hintaan niin otin itseäni niskasta kiinni ja ostin ne ensi talven varalle. Samoja housuja kun ihan varmasti myydään syksyllä taas täyteen hintaan.




Eilen kävin ajankulukseni Reunoksella, kun jouduin odottelemaan äitiä kaupungilla. Löysin vaikka mitä kaikkea ihanaa, mutta päädyin ostamaan vain valkoiset kisahanskat. Liikettä kierrellessäni ymmärsin että ihan oikeasti tarvitsen sellaiset, mikäli aijon sinne koulukisoihinkin lähteä. Hanskojen kun ymmärtääkseni pitäisi olla valkoiset/ vaaleat tai takin väriset, eikä mulla ole enää ehjiä valkoisia hanskoja. Saan muuten luultavasti kaverilta ihan kunnon kisatakin lainaan, saanpahan näyttää hyvältä vaikkei ratsastus sujuisikaan! :)




Tällä viikolla bongasin myös facebookista halvalla juuri sen huovan, jonka meinasin ostaa Helsingin hevosmessuilta. Tokihan se piti sitten ostaa, vaikka myönnän kyllä että ilman tuota olisin voinut elää. Huopia mulla on hirmuisesti, mutta tämä oli vaan niin kivan näköinen ja värinen!

8 kommenttia

  1. Nams toi huopa! Meetkö Julilla kisoihin ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä kovasti! :) oon menossa pojulla koulukisoihin ja julillakin varmasti osallistun kevään aikana tallin omiin seurakisoihin :)

      Poista
  2. Ihana toi huopa! :) Millä tallilla Juli ja Poju asustelee? :)
    Olen tehnyt itselleni blogin uudestaan, käythän tsekkaamassa :) Ja annat mielipidettä blogista :) hevoselamaa-iitu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ponit asuu molemmat Metsäkylän tallilla Turussa, tosin Poju tässä joskus keväällä/ kesään mennessä muuttaa varmaan taas omistajilleen kotipihaan noin tunnin matkan päähän Turusta.. :)
      Käyn kurkkaamassa sun blogia!

      Poista
  3. Ihana toi satulahuopa! Ittekki oon kattonu ton tapasta mutta en sit oo viittiny ostaa :)

    VastaaPoista
  4. Mistä Prismasta noi talvirats. housut o?

    VastaaPoista
  5. Uih, meillä samanlainen huopa, Petsieläiseltä ostin. Tosi hyvä ja hieno huopa, ainoo mikä ärsyttää, on nuo tarralenksut tossa eessä, ku on nii lyhyet ettei ylety mitenkään satulaan :D Käyhän tsekkaan meidän blogi: karvakorvienelamaa.blogspot.com ;))

    VastaaPoista

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat