keskiviikko 30. lokakuuta 2013
Toivekuvia
Kuvatoiveita tulikin ihan hirmuiset määrät, joten jaan kuvat useampaan postaukseen. Tässä ensimmäisessä erässä on arkistojen kätköistä kaivettuja otoksia, seuraavassa osassa taas on varta vasten postausta varten räpsittyjä toivekuvia. Toiveita saa edelleen esittää, saapi nähdä jos toivekuvia nähdään vielä vaikkapa joulukalenterissa!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Suositut tekstit
Kuukauden luetuimmat
Postauksia aiheittain
video
Winnie
harri
esteitä
erikoispostaus
maastoilu
kilpailut
varusteurheilu
veikka
kouluvalmennus
Julita
Aksu
pellolla
Joulukalenteri
estekilpailut
maastakäsintyöskentely
koulukilpailut
kanget
irtojuoksutus
miniwinnie
estevalmennus
sponsoroitu postaus
valmennusvideo
talliarvostelu
temppukoulutus
varusteeton ratsastus
jalkapallo
matkailu
laidun
istunta
ratsastustehtäviä
tuotetestaus
laukkaradalla
kaulanaru
letitys
ohjasajo
uittaminen




Tosi kiva postaus ja oot muuten ihan sika hyvä piirtää! :)
VastaaPoistaNämä kuvapostaukset on aina kivoja, varsinkin tämä! ;)
VastaaPoistaTosi kivoja kuvia ja oot tosi hyvä piirtää! :)
VastaaPoistaIhana blogi!:) kävisitkö kurkkaamassa: www.emminheppailut.blogspot.com
VastaaPoistaKiva jos liityt lukijaksi!:)
Mikä tuon Glerfaitin kutsuma-/lempinimi on?
VastaaPoistaKalle, tosin hevonen on jo lopetettu
PoistaHarmi:(
Poistatuli muuten mieleen,että oletko koskaan tippunut jotenkin pahasti hevosen/ponin selästä? ja onko koskaan murtunut luita? mut sun blogia on tosi kiva seurata :)
VastaaPoistaMuutamia aivotärähdyksiä ja venähdyksiä on tullut ja selkään olen saanut aikaiseksi hiusmurtuman. Aika vähällä on kuitenkin selvitty!
PoistaVoitko tehdä sellaisen postausken johon laitat toooosi paljon piirrustuksistasi kuvia? :) Olet niin hyvä piirtämään, niin olisi kiva nähdä piirrustuksiasi!:)
VastaaPoistaEiköhän se onnistu, toteutan vaikka joulukalenterissa:)
Poista