lauantai 3. joulukuuta 2011

Joulukalenteri #3

Mulle talvessa ja joulussa tärkeintä on lumi. Joulufiilis, eikä edes joulu itse tule mun mieleeni ennen kun maassa on lunta ja pakkanen tuntuu poskipäissä kun menee ulos. Meillä täällä Turussa ei ole vielä näkynyt hiutalettakaan lunta ja alan olla vähän huolissani. Lunta on ennustettu tulevaksi vasta joulukuun puolivälissä, toivon kovasti että lumi tulisi aikaisemmin ja myös jäisi maahan!

Päivän joulukalenterin videoon pääset taas klikkaamalla luukkua.

9 kommenttia

  1. ää mäki haluun jo lunta! viiemvuonna tähä aikaa oli jo kamalat kinoskset lunta, nyt siitä ei oo titeoakaan ku vettä sataa melkein joka toinen viikko ja ilma plus asteilla :((

    VastaaPoista
  2. hihii, toi video oli ihana! <3 (:

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno toi video! Tuli ihan oikea elokuva mieleen! :D

    VastaaPoista
  4. Moikka!
    Niin oli kiva video. Oletko sä tulossa sinne Tur:n joulujuhlaan ensi viikkon sunnuntaina mä ainakin oon menossa.

    Taru

    VastaaPoista
  5. Kiitos. En ole varma vielä tulenko..

    VastaaPoista
  6. Mut toisaalta on tässä jotain hyvääkin, kun on leutoa, ei tarvitse palella ja säästyy lämmityskuluja. On tässä aattoon aikaa vielä monta viikkoa ja kyllä tässä lunta kerkee vielä tulemaan.

    VastaaPoista
  7. Moikka!
    Sinne pitää 8.12. mennes ilmotautuu jos meinaa tulla joko Tallille listaan tai Sheimalle sähköpostiin.

    -Taru-

    VastaaPoista
  8. Tiedän Taru, olen lukenut sähköpostini...

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Niiin varmasti, en vain osaa ajatella sitä tuolta kannalta ;) Lumen tullessa kenttä menee huonoon kuntoon, tulee liukasta, tosiaan lämmityskulut nousee, tulee tilsoja ja ties mitä kaikkea. Esteettisesti lumi on mulle vaan tärkeetä joulussa!

    VastaaPoista

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat