lauantai 11. joulukuuta 2010

Kai se on otettava itseään niskasta kiinni ja potkaistava blogin kirjoittaminen käyntiin :) Kirjoittelemme siis Lenskun kanssa blogia yhdessä, lähinnä omista touhuistamme. Emme siis istu samalla koneella yhdessä kirjoittamassa, vaan postaamme molemmat erikseen omia juttujamme. Postauksen perässä on aina kirjoittajan nimi, lisäksi kirjoittajan erottaa tekstityylistä. Lenskun tekstit on normaalilla fontilla ja minun, Essin, kursivoidulla.

Pieni esittely minusta ja pääasiallisista ratsuistani Pojusta ja Julista löytyykin jo sivuilta, jotain voisin kertoa itsestäni lisää.. Ratsastin siis ratsastuskoululla viitisen vuotta, mutta lopetin tunnit tänä syksynä. Viimeisen puolitoista vuotta ratsastin estevalmennusryhmässä. Tasoltani olen ehkä noin heB /re 80, tosin kilpailutuloksia ei ole kyllä tuolta tasolta. Koulukisoissa olen käynyt tasan kahdesti Julin kanssa, erittäin huonolla menestyksellä. Esteillä tuloksia on vain 70 cm radalta suomenhevostamma Pipsun kanssa ja pienemmistä luokista Julin kanssa. Tunneilla olen hyppinyt ehkä 80-90 cm rataa.
Tällä hetkellä en ratsasta mitenkään kovin tavoitteellisesti, kun ei ole mahdollisuuksia kilpaillakkaan. Pitäisi varmaan alkaa käydä jossain tunneilla kuitenkin ettei taidot ihan rapistu :)



Hevosten kanssa ratsastuksen lisäksi minulle melkein yhtä tärkeää on kuvaaminen, eli minun osaltani blogi tulee ainakin olemaan kovin kuvien täyteinen ;) Ja kuten kuvistakin saattaa huomata, olen heikkona väreihin. Ihan vain välillä Lenskua ärsyttääkseni puen ponin mielelläni vihreään tai vaaleanpunaiseen.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat