sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Perussettiä


Eipä ole mitään kovin kummoista päivittelemisen arvoista tapahtunut hevosrintamalla, niin on taas postailuväli venähtänyt. Olen käynyt edelleen ratsastelemassa lähinnä iltaisin, jolloin on pimeää ja vaikeaa saada kavereita mukaan kuvaamaan. Ensi viikolla sentään vähän helpottaa ja ehdin tallille myös ennen pimeän tuloa, täytyypi siis taas toivoa että löytäisin kuvaajia mukaan kentän tai maneesin reunalle.

Harri on liikkunut tällä viikolla hyvin kevyesti. Poika on ollut mukavan rauhallinen, joten tarvetta varsinaiselle energian purkamiselle ei ole ollut. Olen kevennellyt rennosti ja vain ratsastanut askellajit läpi, mikä on ollut ihan mukavaa vastapainoa kunnon koulutuuppaamiselle varmasti meille molemmille. :)

Olen tällä viikolla tutustunut myös ihan uuteen hevosystävään, jota liikuttelen varmaan jatkossakin silloin tällöin, kun omistaja tarvitsee apua. Tämän mukavan ruunan olen ratsastanut jo kahdesti ja ihastunut korviani myöden sen tasaiseen keinutuolilaukkaan!

Huomenna käydään Hartsan kanssa maastoilemassa ja myöhemmin viikolla palaillaan taas kunnon treeniin. Tutut ilmoittautukoon vapaaehtoisiksi kameran käyttäjiksi. ;)

4 kommenttia

  1. mun blogissa on sulle haaste :) ! http://emmanhevosblogi.blogspot.fi/2014/02/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Olitko tänään(23.2.-14) Finkinopalatsin edessä? Jos et oluu sä, nii siellä seiso joku sun kaksoisolento...XDXDXD :):):)

    VastaaPoista

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat