lauantai 19. heinäkuuta 2014

Oh how I missed you, Nikon!

Kamera on vihdoin kunnossa! Oi että, olin ihan unohtanut kuinka hyviä kuvia tuolla olikaan mahdollista saada. Pitkään kuvat oli aivan puuromössöä, minkä vuoksi ei ole tullut paljon kuvattuakaan itse. Ratsastuskuvatkin on olleet riippuvaisia kavereiden kameroista tai isän kameran lainaamisesta.

Eipä tässä kummempia, muutama hassu räpsy tältä päivältä. Eben sai ratsastuksen jälkeen kokovartalosuihkun ja pitkän kuivatteluhetken pellolla syöden, kun Harri joutui tyytymään vain rapsutuksiin aidan takaa. Tyytyväinenhän tuo kyllä varmasti oli, kun sai tämän viikon ensimmäisen vapaapäivän. Huomenna sitten taas töihin!








2 kommenttia

  1. Onpa söpöjä kuvia! Tuli tuossa mieleen että onko Harrilla muita vuokraajia kuin sinä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ainut vuokraaja, käytännössä Harri on siis mulle kuin oma hevonen. :) Toki omistajat hoitavat ja tekevät hevosta koskevat päätökset, mutta olen tällä hetkellä ainoa ratsastaja.

      Poista

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen, älä siis suotta kirjoita kommenttiasi moneen kertaan! :)
Huomaathan, etten julkaise asiattomia tai arvostelevia kommentteja; opettajat ja valmentajat hoitavat ratsastukseni korjaamisen.

Suositut tekstit

Kuukauden luetuimmat